Toimitusehdot


Toimitusehdot

Wood Mind (y-tunnus 2847496-1) toimittaa tuotteitaan kaikkialle Suomeen pääosin Postin tai Matkahuollon toimipisteisiin, kirjeeseen mahtuvat tuotteet toimitetaan kirjeenä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Toimituskulut 5,90e. Paketit toimitetaan osoitteen perusteella lähimpään Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen, mikäli haluat toimituksen johonkin tiettyyn toimipisteeseen niin ilmoitathan siitä tilauksen yhteydessä tai mahdollisimman pian tilauksen jälkeen info@woodmind.fi tai 040-8440244. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan Postin tai Matkahuollon kuljetettavaksi mahdollisimman nopeasti, yleensä jo seuraavana arkipäivänä mutta viimeistään 3 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Toimitusaika Suomeen on 1-4 arkipäivää paketin lähettämisestä. Posti ja Matkahuolto säilyttää paketteja yhden viikon noutopisteessä jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin, joten muistathan noutaa pakettisi ajoissa. Tilaustuotteissa ja kustomoiduissa tuotteissa toimitusaika vaihtelee tilausten mukaan, kysy rohkeasti tarkemmin ajankohtaisesta tilanteesta tai muista toimitusvaihtoehdoista info@woodmind.fi tai 040-8440244. Myös nouto verstaaltamme Billnäsistä onnistuu.

 



Tilaaminen ja maksaminen

Tuotteita voi tilata joko suoraan verkkokaupan kautta lisäämällä tuotteet ostoskoriin tai suoraan meiltä ottamalla yhteyttä info@woodmind.fi. Verkkokaupan maksutapojen tarjoajana toimii Paytrail Oy (lue lisää alta), suoraan meiltä tilattaessa myös laskutus onnistuu. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun olemme lähettäneet kirjallisen tilausvahvistuksen asiakkaalle. Tilauksen yhteydessä keräämme asiakkaan yhteystiedot tilauksen toimitusta varten asiakasrekisteriimme ja asiakas vastaa itse tietojen oikeellisuudesta. Wood Mind ei ole velvollinen korvaamaan mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe. Kaikki asiakkaan antamat tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja Wood Mind sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja kolmansille osapuolille. Verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 


Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. 


Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay
Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Apple Payn käyttöehdot

 
Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com

OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi

AfterPay
Lue lisää: afterpay.fi





Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Ilmoitus tuotteen palautuksesta on tehtävä sähköpostilla info@woodmind.fi tai puhelimitse 040-8440244. Palautusilmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja palautus 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksesta. Vaihdosta tai palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista vastaa asiakas. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös alkuperäisen tilauksen toimituskulut. Lähetäthän vaihdettavan/palautettavan tuotteen meille hyvin paketoituna. Tuotteen on oltava alkuperäisessä, vahingoittumattomassa ja jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotteen arvon palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron. Palautuksen käsittelyaika on noin kaksi viikkoa palautuksen saavuttua meille.
Ole meihin rohkeasti yhteydessä mikäli tilaamassasi tuotteessa ilmenee jotain vikaa tai se ei vastaa mielestäsi tilaamaasi tuotetta niin sovitaan asiasta yhdessä. Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa niin ota viipymättä meihin yhteyttä.

Muut ehdot

Wood Mind ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
 
Pidätämme oikeuden hintojen, toimitusmaksujen ja -ehtojen muutoksiin sekä virheellisiin varastosaldoihin. Suosittelemme tutustumaan kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä.